Vamos! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke en Daan Sluis - WaarBenJij.nu Vamos! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke en Daan Sluis - WaarBenJij.nu

Vamos!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Daan

01 Januari 2010 | Nederland, Zwolle

We hebben er lang naar uit gekeken en nu is het bijna zover!
We zijn het nieuwe jaar lekker fout, maar briljant begonnen en wensen iedereen een fantastisch 2010!

Onze tassen zijn gepakt en morgen vertrekken wij voor vier maanden naar Midden- en Zuid Amerika!
Ons avontuur zal beginnen in Mexico-City. Vanuit daar hebben we zeven weken de tijd om naar Panama te reizen. Wat we precies gaan doen en hoe we zullen reizen staat nog niet vast...
Na midden Amerika gaan we drie weken naar Peru. Marjan en Floor (moeder en zus van Daan) zullen samen met ons door Peru reizen. En natuurlijk gaan we dan ook naar Ayacucho.
En na Peru vliegen wij naar Brazilie en reizen we in zes weken naar Argentinie. Om vanuit daar op 26 april terug te vliegen naar Nederland!

We hebben er erg veel zin in en willen jullie via deze site op de hoogte houden van onze avonturen. Zodat jullie een beetje met ons mee kunnen genieten!

Hasta luego!
Liefs... Daan en Marieke

• 01 Januari 2010 - 19:01

Dirkjan:

Hallo, veel plezier daar in het warme zuid en midden amerika. Met een beetje geluk loop je tegen een Nederlander aan die in zijn eentje van Panama naar zuid amerika fiets.
    veel fun

• 02 Januari 2010 - 00:55

Judith Fransen:

JALOERS!!!

• 02 Januari 2010 - 00:57

OEPS...:

Ging wat fout. Je zou toch zeggen dat ik wel weet hoe deze sites werken... Wat ik nog wilde typen, uiteraard: GENIET ervan!!! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken en wat jullie zullen zien. Wat super dat de fam ook nog een stuk meereist. Dat wordt zeker bijzonder. Heel veel plezier!! Liefs Judith Fransen

• 02 Januari 2010 - 09:16

Ingrid:

Wauw! Gaaf zeg... Ik heb me meteen aangemeld om op de hoogte te blijven! Enjoy!
    x Ingrid

• 02 Januari 2010 - 10:07

Jany:

Lieve Daan en Marieke,

Heel veel geluk en plezier deze periode in Zuid en Midden Amerika. Ik ga jullie volgen, want ben benieuwd naar het avontuur wat jullie gaan beleven. Ik houd jullie op de hoogte wat betreft de babynieuwtjes hier in het koude Nederland.

Dikke kus, Jany en baby

• 02 Januari 2010 - 11:52

Jessica:

Hé toppers!
    Heel veel plezier daar. Wat een gave reis gaan jullie maken! Geniet ervan!!
    Kus Jes

• 02 Januari 2010 - 16:03

Klusjuf:

Ik kijk er naar uit!
    Have a good trip, ga je nu weer je ( hotel) kamers volhangen met Spaanse lesjes...hihihi

Liefs van Karin

• 03 Januari 2010 - 09:06

Ilse:

Hoi Marieke en Daan
    Kei leuk joh, geniet er van. Ik zal jullie zeker volgen.

• 03 Januari 2010 - 12:37

Dorien:

Hoi Marieke en Daan,

Heel veel plezier met jullie prachtige reis die jullie gaan maken. Ben erg jaloers...

Ben heel benieuwd naar jullie reisverslagen.

Pas goed op elkaar!

Groetjes,
    Dorien

• 03 Januari 2010 - 12:50

Ellen:

Ziet er goed uit, niks meer aan doen....;)

Leuk je gister nog even gesproken te hebben vanuit Polska! We hadden vannacht echt een mega vertraging door de sneeuw, maar gelukkig zullen jullie daar geen last van hebben...

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen en helemaal klaar voor dit avontuur! Geniet ervan!

Kus!

• 03 Januari 2010 - 14:25

Jelma:

Ha die Daan en Marieke,

Dat ziet er uit als een spannende mooie tocht die jullie gaan beleven! Ik wens jullie heel veel plezier toe met goede en gezellige mensen om jullie heen!

Groetjes, Jelma.

• 03 Januari 2010 - 14:34

Daphne:

ook nog de beste wensen. Geniet van de reis en elkaar. Heerlijk dat je nu warm kunt slapen!!!!

• 03 Januari 2010 - 16:59

Marloes:

en en....is er nog wat te beleven in Mexico city?! xx

• 04 Januari 2010 - 07:40

Debby Linskens:

Dag marieke en Daan,

De allerbeste wensen voor 2010! Veel reisplezier en dat jullie mooie ervaringen en inspiratie op mogen doen.
    Groet, Debby

• 04 Januari 2010 - 08:25

Bart Enzo Jari Daan:

Jeetje we hartstikke jaloers! Wat top dat jullie zo een mooie reis gaan maken. We hebben nog wel wat supermooie plekjes om naar toe te gaan, zeker in zuid-Mexico. Waarschijnlijk reizen jullie daar eerst heen en vervolgens naar Panama. Hoe vinden jullie Mexico-Cuidad? Mooi centrum he, met mooie pleinen, wel indrukwekkend met zoveel mensen en auto's. Heel veel plezier daar!
    Besos Bart, Enzo Jari en Daan

• 04 Januari 2010 - 18:33

Flore:

Heel veel plezier samen!!
    Groeten

• 04 Januari 2010 - 19:22

Annelies:

Hey daan en marieke,

Ontzettend veel plezier daar! Doe voorzichtig en geniet!

• 04 Januari 2010 - 22:31

RieT:

Joh.....we zagen jullie net nog even....op TV Oost, bij de Hanzemeiden.
    Leuk!!!!!!

Goeie reis verder, geniet ervan!
    dikke kus,
    Ben & Riet

• 05 Januari 2010 - 09:41

De Buurtjes:

He Marieke en Daan

We wensen jullie als eerste een heel gelukkig nieuwjaar en heel veel plezier in zuid-amerika. Geniet ervan!
    Groetjes van je collega's van dbhk

• 06 Januari 2010 - 10:59

Lidy:

Hallo Marieke en Daan,

Ik wens jullie heel erg veel plezier en geniet ervan. Ik zal jullie volgen en ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs Lidy

• 06 Januari 2010 - 18:37

Eva:

Hey guys!!!

how r u?? Jelma has given me the adress of this webpage!! i can see you're loving it!! take lots of pictures and enjoy this fantastic expreience. See you soon in Zwolle!! big hug darlings!!

• 07 Januari 2010 - 16:02

Houkelien:

Ik zie het jullie waren er helemaal klaar voor. Geniet er lekker van en ik blijf jullie volgen via deze site.

• 08 Januari 2010 - 09:44

Anne:

Jaa...gevonden hoor! Het ziet er goed uit...en jullie ook ;)
    Zijn jullie goed aangekomen in mexico? Ik wens jullie heel veel plezier! geniet ervan!!
    besos, anne

• 08 Januari 2010 - 16:37

Karin:

Super! Geniet van het reizigersleven en we zien elkaar in Aya! X

• 02 Februari 2010 - 23:03

Aline:

oh geweldig ik zie hem nu pas, Daan daar is het camperverhaal niets bij...haha